Monday, July 6, 2009

Ahum, geheel onverwacht....

niet aan zien komen...

lijk ik toch weer de baas te zijn over een van mijn Laptops, de ouwe Acer, ik heb alle eerdere anti virus programma's (waaronder het net aangeschafte CA 50$) er afgegooit en nu AVG8.5 free (trail neem ik aan) en ik heb plotseling, lijkt wel, volledige controle over mijn laptop, hij loopt niet eens meer vast, en internet verbinding is permanent en geeft nauwlijks problemen, uitzending gemist kijken is een weinig hakkelig, prima te doen tegen voorheen helemaal niet.

Blij blij blij.

Das lekker zeg, een werkend aparaat.

Enige wat me wel zorgen baart is dat AVG dan ook niks vind, zeer apart.

Ga ik morgen naar een winkel waar ze misschien iets meer kunnen met de HD van mn nieuwe, misschien kunnen ze daar CA ook wel afkrijgen en doet hij het misschien weer.

Overegens had (of heb ik nog?) een Trojan: Frethog. Dat heeft alleen tot doel om je passwoorden te stelen.. MELD AUB ALLE 'RAARE' MAILS als ze van mij lijken te komen..
AVG scant ook mijn uitgaande mails nu.. Ik hoop dat ik iets vind zo, want ik vind het maar niks..

No comments:

Post a Comment