Tuesday, June 7, 2011

Chris wanted to sail... on his way to Azores.. epiloog













van: christiaan reneman
Datum: 7 juni 2011 13:44
Onderwerp: bericht van de azoren
Aan: handebruynkops@gmail.com


Hey Han,
Ik hoorde dat je al met Sabine hebt geskypt, dus dat we veilig en wel op de azoren zijn aangekomen weet je inmiddels. Het heeft alleen wel effe langer geduurd dan normaal, maar ja wat is normaal, in ieder geval moeten zowel Sabine als ik hier het schip verlaten. De tijd is jammer genoeg op. Addy gaat nu alleen door naar Lissabon. De Annie is een superboot. Sterk, stabiel en ga maar door. En Addy en Sabine waren hele fijne mensen om 4 weken mee opgescheept te zitten. Het enige wat ik gemist heb is toch een opaar dagen storm. Ik had het graag een keer mee willen maken.
Ik hoop dat het verder goed met jou gaat, je zal je ook wel aan het klaarmaken zijn om de hurricanes te ontvluchten? Ik zit nu op het vliegveld op mijn vlucht te wachten, heb nu ook wel veel zin om naar huis te gaan moet ik zeggen.
Tot later, CHRISTIAAN

No comments:

Post a Comment